آیا همیشه خرید رپورتاژ آگهی ضروری است؟




اطلاع رسانی : جدیدترین سامانه تولید محتوای متنی فارسی هوشمند با نام تجاری CBBot محصول گروه نرم افزاری افق معرفی می شود. یقینا ، این سامانه تولید محتوا ، جایگزین مناسبی برای ChatGPT می باشد.



خرید رپورتاژ آگهی ، اختیاری است

سایت های زیادی برای انتشار انواع مطالب ، مقاله و رپورتاژ آگهی بصورت رایگان وجود دارد.

اکثر وبلاگ های ایرانی و خارجی و برخی سایت ها نظیر ویرگول و مداد و نظایر آن، امکان تولید محتوا و انتشار انواع محتوا را بصورت رایگان دارند.

مهمترین نکته در مورد این سایت ها ، حجم زیاد رپورتاژ آگهی و تبلیغاتی است که در این سایت ها منتشر شده است. هر روز به تعداد لینک های خارجی این سایت ها اضافه می شود و تقریبا به یک مزرعه لینک، تبدیل شده اند.


قطعا به مرور زمان بواسطه حجم انبوه محتوا و تعداد بسیاز زیاد لینک های خارجی در در این سایت ها ، از رتبه و اعتبارشان کاسته می شود.

موتورهای جستجو به مروز زمان از معرفی صفحات اینگونه سایت ها ، ممانعت می نمایند.


دلیل این مسئله ، تنوع و پراکندگی مطالب و لینک ها می باشد و بصورت طبیعی از نگاه کاربران و موتورهای جستجو ، این صفحات مصداق صفحات تبلیغاتی پیدا می نمایند.



ضرورت خرید رپورتاژ آگهی

 

محدودیت در تولید محتوای سئو شده مفید و با ارزش

در سایت هایی که امکان انتشار رایگان مقاله ، آگهی تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی رایگان ، دارند ، محدودیت های بسیار وجود دارد.

تعداد لینک های خارجی ، تعداد تصاویر و تعداد کلمات در هر مقاله از جمله محدودیت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان می باشد.


همچنین مدت زمان و ماندگاری این نوع رپورتاژ آگهی ها ، در سایت های انتشار رایگان مقاله و رپورتاژ ، کم است و به مرور زمان از روی این سایت ها حذف می شوند.


ضرورت خرید رپورتاژ آگهی

شما با پرداخت هزینه بابت انتشار مقاله یا رپورتاژ آگهی دلخواه خود ، ریسک حذف شدن مقاله را کاهش می دهید. همچنین محدودیت تعداد کلمه در هر مقاله ، تعداد لینک و تصاویر را نخواهید داشت.

سایت های انتشار غیر رایگان رپورتاژ ، اهمیت بیشتری به تولید محتوای سئو شده می دهند و بعضا مشاوره سئو نیز ارائه می دهند و از انتشار رپورتاژ آگهی ضعیف جلوگیری می نمایند.معمولا رپورتاژ آگهی خریداری شده در این شرایط ، به مرور زمان ، قدرت بیشتری را از سایت منتشر کننده به سایت هدف منتقل می نماید.


توصیه مهم در ضرورت خرید رپورتاژ آگهی

بهتر است رپورتاژ آگهی خود را بصورت مقاله و محتوای سئو شده کامل در یک سایت معتبر منتشر نمایید و در سایت های با قابلیت انتشار رایگان مقاله و رپورتاژ آگهی ، به عنوان لایه های زیرین ، لینک سازی خارجی نمایید.


همچنین بهتر است پس از ایندکس صفحه سایت ، در ابتدا بصورت رایگان در سایت های رایگان اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی نمایید. به مرور زمان برای افزایش سئو خارجی صفحه ضروری است که اقدام به خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر نمایید.


خرید رپورتاژ آگهی ، بستگی به بودجه شما و محدودیت زمانی از نظر ارتقاء رتبه صفحه منتشر شده دارد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید رپورتاژ آگهی و انواع مختلف رپورتاژ آگهی و تنوع قیمت گذاری رپورتاژ آگهی از نظر ارزان یا رایگان بودن آنها ، در مقاله های دیگر ، ما را همراهی نمایید.