خرید رپورتاژ آگهی ارزان قیمت




اطلاع رسانی : جدیدترین سامانه تولید محتوای متنی فارسی هوشمند با نام تجاری CBBot محصول گروه نرم افزاری افق معرفی می شود. یقینا ، این سامانه تولید محتوا ، جایگزین مناسبی برای ChatGPT می باشد.



آیا خرید رپورتاژ آگهی ارزان قیمت ، صحیح است؟

امروزه سایت های زیادی اقدام درج آگهی با عنوان خرید رپورتاژ آگهی ارزان قیمت ، منتشر می نمایند.

از آنجائیکه دقت در انتخاب رسانه یا سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی، ضروری است. در این مقاله به صورت مختصر و مفید در مورد انواع قیمت گذاری برای رپورتاژ آگهی مطالبی را ارئه می نماییم.

اگر در زمان خرید رپورتاژ آگهی همه نکات کلیدی مورد توجه قرار نگیرد ، بجای افزایش رتبه و کسب اعتبار از قبل انتشار آن رپورتاژ ، نتیجه منفی دریافت خواهید نمود.


رپورتاژ آگهی ارزان قیمت یا گران بخریم!

معمولا قیمت گذاری سایت های واسط ، رسانه ها یا سایت های منتشر کننده رپورتاژ آگهی ، بر مبنای پارامترهای مختلفی به شرح زیر می باشد.



خرید ارزان قیمت رپورتاژ آگهی

ویژگی سایت های دارای قیمت گران و بالا در انتشار رپورتاژ آگهی

هر چقدر عمر و قدمت سایت منتشر کننده رپورتاژ بیشتر باشد ، قیمت انتشار رپورتاژ آگهی در آنها معمولا بیشتر است.


معمولا قدرت دامنه این نوع سایت ها بالاست و قاعدتا انتقال قدرت به سایت هدف رپورتاژ آگهی، سریعتر و بهتر انجام می شود.


عموما زمان ایندکس شدن صفحات و مقاله رپورتاژ آگهی در سایت های با قدرت دامنه بالا، سریعتر است.


همچنین احتمالا سایت هایی که تعداد صفحات داخلی آنها بیشتر است ، در طول مدت فعالیت شان، دارای بازدید کنندگان بیشتری هستند. و این مسئله احتمال بیشتر دیده شدن رپورتاژ آگهی را بالا خواهد برد.


اکثر سایت هایی که دارای صفحات ایندکس شده بیشتری هستند از سرورهای نسبتا بهتری استفاده می کنند.


یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی یا گران بودن رپورتاژ آگهی در برخی از سایت ها ، هزینه های دولتی نظیر مالیات می باشد.

یادآوری بسیار مهم

لزوما گران بودن قیمت خرید رپورتاژ آگهی ، دلیل بر کیفیت انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ها نمی باشد.



ویژگی سایت های دارای قیمت ارزان در انتشار رپورتاژ آگهی

در وحله اول، معمولا عمر این سایت ها کمتر است. عموما قدرت دامنه یا اتوریتی دامنه این گونه سایت ها به نسبت کمتر است.

ولی برای سایت های هدف با قدرت دامنه کم و ظعیف تر ، انتشار رپورتاژ آگهی ارزان در اینگونه سایت ها ، مانعی ندارد.

چه بسا در ابتدا فعالیت سایت های نوپا و تازه تاسیس، بهتر است که رپورتاژ آگهی در سایت های ارزان قیمت، منتشر شود.


همچنین معمولا تعداد بازدیدکننده سایت های دارای قیمت ارزان برای انتشار رپورتاژ آگهی ، کمتر است و انتقال ترافیک و بازدید به سایت هدف رپورتاژ آگهی، کمتر خواهد بود.


ممکن است برخی از سایت های با قیمت ارزان برای انتشار رپورتاژ آگهی ، دارای درصد اسپم لینک ( Spam score ) بالایی باشند که انتشار رپورتاژ آگهی در این گونه سایت ها توصیه نمی شود.



شاید یکی از دلایل ارزان قیمت بودن رپورتاژ آگهی در برخی از سایت ها ، تعداد آگهی ها و بک لینک های دیگر سایت در محتوای مقاله رپورتاژ آگهی باشد که این مسئله از اعتبار رپورتاژ آگهی می کاهد.


معمولا تعداد سفارش خرید رپورتاژ آگهی در هر سایت منتشر کننده رپورتاژ ، در ارزان قیمت بودن تعرفه خرید رپورتاژ تاثیر دارد.


در هر صورت پس از انتشار هر رپورتاژ آگهی ، بک لینک به سایت هدف رپورتاژ آگهی ، برای آن سایت ثبت می گردد و بر اساس قدرت سایت ناشر و قدرت محتوای رپورتاژ آگهی ، انتقال قدرت به سایت هدف انجام می شود.


خرید رپورتاژ آگهی ارزان ، بستگی به بودجه شما و متناسب با شرایط و مزایای دیگر در سایت منتشرکننده رپورتاژ ارزان ، ضمن اینکه ضرری ندارد، ممکن است برای شروع کار مناسب تر هم باشد و از هزینه های اولیه سئو خارجی بکاهد.


رپورتاژ آگهی ، اگر جنبه تبلیغاتی داشته باشد ، باعث جریمه شدن از سوی گوگل و سایت های رتبه سنجی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید رپورتاژ آگهی و انواع مختلف رپورتاژ آگهی و تنوع قیمت گذاری رپورتاژ آگهی از نظر ارزان یا رایگان بودن آنها ، در مقاله های دیگر ، ما را همراهی نمایید.