راهنمای خرید رپورتاژ آگهی




اطلاع رسانی : جدیدترین سامانه تولید محتوای متنی فارسی هوشمند با نام تجاری CBBot محصول گروه نرم افزاری افق معرفی می شود. یقینا ، این سامانه تولید محتوا ، جایگزین مناسبی برای ChatGPT می باشد.



نکات مهم و راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

در ابتدا قصد داریم با هدف راهنمایی در زمان خرید رپورتاژ ، نکات اصلی و کلیدی مهم را به صورت مختصر و مفید ارائه نماییم.

اگر در زمان خرید رپورتاژ آگهی همه نکات کلیدی مورد توجه قرار نگیرد ، بجای افزایش رتبه و کسب اعتبار از قبل انتشار آن رپورتاژ ، نتیجه منفی دریافت خواهید نمود.


انتخاب سایت معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی

سایتی که برای درج و انتشار رپوتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری انتخاب می کنید، بسیار مهم است.

هرچه قدرت و اعتبار دامنه منتشر کننده رپورتاژ آگهی بالاتر باشد ، بهتر است.



راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

در این قسمت مهترین نکات مهم به عنوان راهنمای شما در زمان خرید رپورتاژ آگهی ذکر شده است.

رعایت این نکات باعث افزایش تاثیر رپورتاژ بر سایت شما خواهد شد :


نکته اول در راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

اگر سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی از اعتبار بالاتری نسبت به سایت هدف شما نداشته باشد ، هیچ اعتباری قابل انتقال برای سایت هدف اعمال نخواهد شد.


نکته دوم به عنوان راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

همچنین اگر سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی ، دارای اسپم اسکور یا درصد اسپم لینک بالایی داشته باشد ، این مسئله باعث افت رتبه سایت هدف و مقال رپورتاژ آگهی شما خواهد شد. درنتیجه انتشار رپورتاژ آگهی نتیجه منفی برای شما خواهد داشت.


نکته سوم در راهنمای لینک سازی در رپورتاژ آگهی

اگر در صفحه رپورتاژ آگهی شما ، بیشتر از حد مجاز لینک های خارجی غیر مرتبط و تبلیغاتی وجود داشته باشد ، این مسئله قطعا از رتبه رپورتاژ آگهی و محتوای منتشر شده کاسته خواهد شد.

تعداد لینک های ورودی و داخلی سایت و تعداد لینک های خروجی سایت از نظر سئو بسیار مهم است.

در هر رپورتاژ آگهی باید حداقل 1 الی 2 لینک داخلی مرتبط به موضوع متن و مقاله رپورتاژ آگهی ، قرار گیرد. این مسئله از جنبه طبیعی بودن محتوا ضروری است.

همچنین در هر رپورتاژ آگهی تعداد لینک های خارجی نباید بیشتر از حد مجاز باشد. هرچه تعداد لینک های خارجی کمتر باشد ، از نظر سئو و انتقال قدرت رتبه ، بهتر است.


در هر رپورتاژ آگهی، بهتر است لینک های خارجی فقط به یک سایت یا دامنه ، لینک سازی خارجی شود.


معمولا به اولین لینک خارجی قرار گرفته در متن و مقاله رپورتاژ آگهی، قدرت سریعتر و بیشتر منتقل می شود و شاید بتوان گفت که لینک خارجی به سایت های دیگر ندید گرفته می شوند یا از اعتبار کمتری برخوردار خواهند بود.


نکته چهارم عمر دامنه سایت ناشر رپورتاژ آگهی

هر چقدر عمر سایت منتشر کننده رپورتاژ ، بالاتر باشد ، به منزله دارای بودن تعداد صفحه ایندکس شده در آن سایت می باشد.

البته اگر عمر و قدمت سایت ناشر رپورتاژ کم باشد ولی تعداد صفحات ایندکس شده آن زیاد باشد ، این مسئله مرتفع می شود.


نکته پنجم قیمت خرید رپورتاژ آگهی

تنوع قیمت و لیست پکیج های خرید رپورتاژ آگهی در رسانه ها و سایت های فروش رپورتاژ آگهی متفاوت می باشد.

برخی از سایت های قدیمی در زمینه فروش و انتشار رپورتاژ آگهی به دلیل واسطه بودن ، قیمت های بسیار بالایی برای انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه های مختلف اعلام می نمایند.

لذا در زمان خرید ، از دست اول بودن فروشنده رپورتاژ اطمینان حاصل نمایید تا با قیمت مناسب رپورتاژ آگهی منتشر کنید.

برخی از سایت های فروش رپورتاژ آگهی ، پیشنهاد خرید عمده رپورتاژ آگهی در یک سایت می دهند که بهتراست از هر سایت فقط یک رپورتاژ آگهی برای هر موضوع انتخاب شود.


نکته ششم اجتناب از خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای فروش بک لینک

معمولا سایت هایی که هم فروش بک لینک دارند و هم فروش رپورتاژ ، دارای درصد اسپم لینک بالایی هستند.

مخصوصا نباید در صفحه مقاله رپورتاژ آگهی ، بک لینک به سایت های دیگر زده شود. زیرا باعث افت رتبه صفحه رپورتاژ آگهی خواهد شد.


رپورتاژ آگهی ، اگر جنبه تبلیغاتی داشته باشد ، باعث جریمه شدن از سوی گوگل و سایت های رتبه سنجی خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید رپورتاژ آگهی و آشنایی با انواع مختلف رپورتاژ آگهی و تنوع قیمت گذاری رپورتاژ آگهی از نظر ارزان یا رایگان بودن آنها ، در مقاله های دیگر ، ما را همراهی نمایید.