تعریف رپورتاژ آگهی و تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو


رپورتاژ آگهی ( ریپورتاژ آگهی ) چیست؟

رپوتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری ، مقاله ، متن ، آگهی و اطلاعیه ای است که به هدف اطلاع رسانی ، آموزش ، معرفی کالا یا خدمات یا موضوع مشخصی تهیه و نوشته می شود.


ماهیت یا هدف اصلی رپورتاژ آگهی ، متناسب با نویسنده یا ناشر رپورتاژ آگهی ، مشخص کننده تبلیغاتی بودن رپورتاژ آگهی می شود.

در خیلی از موارد هدف اصلی رپورتاژ آگهی لزوما تبلیغات نیست و بازدیدکننده با مطالعه محتوا و متن رپورتاژ ، نیاز خود را مرتفع می نماید. معمولا این نوع رپورتاژ آگهی ماهیت آموزشی و اطلاع رسانی دارد.


اصولا نباید محتوای یک رپورتاژ جنبه تبلیغاتی داشته باشد و اگر محتوا و متن رپورتاژ آگهی جنبه تبلیغاتی داشته باشد ، از ارزش محتوایی آن کاسته می شود و مخاطب تشویق به ادامه مطالعه رپورتاژ آگهی نخواهد شد.


بهتر است در نوشتن محتوا و متن رپورتاژ آگهی، ضمن توجه به هدف اصلی آن که معمولا اطلاع رسانی و تبلیغاتی است ، در ابتدا با مقدمه سازی و ارائه اطلاعات مفید و مورد نیاز بازدید کننده و مخاطب ، در طول روند مطالعه، بازدید کننده یا مخاطب را از هدف تبلیغاتی و معرفی کالا یا خدمات آگاه سازید.




تعریف رپورتاژ آگهی و تاثیر رپورتاژ

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

انتشار رپورتاژ آگهی با توجه به رسالت اصلی خود ، امکان معرفی و اطلاع رسانی از یک سایت یا کالا و خدمات را برآورده ساخته و در نهایت بر سئو سایت ها تاثیر مستقیم و غیر مستقیم می گذارد.

در واقع نویسنده یا ناشر رپورتاژ آگهی ، به دنبال کسب اعتبار و افزایش مخاطب و در نهایت کسب درامد و منفعت مادی یا معنوی می باشد.


تاثیر رپورتاژ آگهی یا مزایا و مزیت های رپورتاژ آگهی شامل موارد زیر می باشد.

  • افزایش میزان دیده شدن عمومی سایت یا نویستنده رپورتاژ آگهی
  • افزایش اعتبار برند یا برندینگ سایت ناشر رپورتاژ آگهی
  • افزایش مشتری و بازدید کننده و مخاطب سایت ناشر رپورتاژ آگهی
  • افزایش فروش و کسب درامد بیشتر برای سایت فروشگاهی ناشر رپورتاژ آگهی
  • افزایش اعتبار علمی ناشر یا نویسنده رپورتاژ آگهی
  • افزایش اعتبار سایت یا صفحه مشخصی از سایت منتشرکننده رپورتاژ آگهی
  • بهبود سئو و افزایش بک لینک یا لینک های خارجی سایت ناشر رپورتاژ آگهی
  • افزایش رتبه سایت نویسنده رپورتاژ آگهی
  • انتقال قدرت و رتبه رپورتاژ به سایت نویستنده رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ، اگر جنبه تبلیغاتی داشته باشد ، باعث جریمه شدن از سوی گوگل و سایت های رتبه سنجی خواهد شد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید رپورتاژ آگهی و شناخت انواع رپورتاژ آگهی و تنوع قیمت گذاری رپورتاژ از نظر ارزان یا رایگان بودن آنها ، در مقاله های دیگر ، ما را همراهی نمایید.