سفارش پروژه سئو سایت شرکتی ، فروشگاهی و شخصی


خوش آمدید


ضمن خوش آمدید گویی به مخاطبینی که به نوعی حوزه کسب و کار اینترنتی آنها نیازمند دریافت خدمات سئو هستند و یا قصد سفارش سئو سایت دارند.

 

اینجا ایستگاه پایانی برای دریافت خدمات سئو  توسط سایت هایی است که تازه تاسیس و نوپا بوده و یا تا این لحظه از خدمات سئو بصورت مناسب برای بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ استفاده بهینه ننموده اند. و البته ما امید داریم که این سایت پایان کابوس شما در بهره مندی از خدمات سئو برای سایت تان باشد. پس همچنان مطالب سایت ما را دنبال کنید تا به هدف خود از دریافت خدمات سئو برسید.

 

هدف اصلی از سفارش سئو سایت

عبارت سفارش سئو ، این روزها در بین وب مسترها و صاحبین کسب و کار اینترنتی ، زیاد به گوش می خورد. بعضا در بیشتر سایت های ارائه خدمات طراحی سایت نیز ، بخش از خدمات با عنوان سفارش سئو ، وجود دارد. چراکه صرف سفارش و طراحی سایت برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی کافی نیست و در حین طراحی سایت می بایست اصول اولیه و اساسی سئو رعایت شده باشد. همچنین پس از راه اندازی سایت و اعمال اصول اولیه سئو در سایت تحت عنوان سئوی داخلی ، گام بعدی ، سئوی خارجی سایت می باشد.

 

لذا سفارش سئو سایت از دو بخش اصلی خدمات سئو داخلی و خدمات سئو خارجی تشکیل می شود. هر کدام از این فرایند ها ، در میزان هزینه و تعرفه سفارش سئو سایت ها تاثیر گذار می باشد. بطوریکه بخش از اجرای سئو داخلی سایت می بایست توسط طراح سایت اجرا شده باشد و سایر تکنیک های سئو داخلی در گام بعدی در قالب سفار سئو داخلی سایت قابل اجرا می باشد. درصورتیکه خدمات سئو خارجی ارتباط زیادی با اقدامات مربوط به سئوی داخلی ندارد و بعضا بصورت مستقل قابل اجرا می باشد. لذا سفارش سئو خارجی سایت می تواند بطور مستقل و جداگانه ، منعقد گردد.

 

 

ثبت سفارش پروژه سئو

لازمه درخواست سفارش پروژه سئو برای سایت ، در ابتدا ، درخواست مشاوره سئو می باشد. در مدت مشاوره سئو ، شما با وضعیت سئو سایت خود بخوبی آشنا می شوید. در حین مشاوره سئو ، با راه کارهای موثر در بهبود وضعیت سئو سایت خود آشنا می شوید. یعنی در مرحله مشاوره سئو ، براساس نیاز سایت به اقدامات سئو ، تعیین هزینه سئو ، انجام می شود. ممکن است شما نیازی به سفارش سئو سایت نداشته باشید و صرفا با دریافت مشاوره مشکلات سئو سایت شما حل شود.

 

 

تلفنی سفارش پروژه سئو سایت خود را ثبت نمایید.

به منظور راحت تر شده مکانیزم ثبت درخواست سفارش پروژه سئو سایت تان ، میتوانید با شماره تلفن مشاوره فوری سئو ، تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن ، اقدام به ثبت سفارش سئو سایت خود در سایت گروه سئو کار نمایید.

 

 

نتیجه مطلوب پس از سفارش پروژه سئو سایت 

لازم است بدانید ، متناسب با موضوع کسب و کار هر سایت ، مدت زمان اجرای پروژه سئو سایت ، متفاوت است. اینکه یک سایت نوپا یا تازه تاسیس باشد و یا مدتی از عمر سایت گذشته باشد ، در مکانیزم اجرای خدمات سئو سایت ، متفاوت است. اصولا هر چه سایت نوپا و تازه تاسیس باشد ، از دید ما ، شرایط برای سئو سایت ، مطلوب تر است. 

 

اقدمات اولیه پس از ثبت نهایی سفارش پروژه سئو سایت در بخش زیر به طور مختصر معرفی شده اند :

 

اولین گام پس از ثبت سفارش پروژه سئو سایت

در ابتدای راه ، اقدام اولیه سئو سایت ، برند سازی سایت می باشد. در مرحله برند سازی ، تلاش بر اینست که سایت شما برای برند مورد نظر سایت شما ، در صفحه اول گوگل و دیگر موتورهای جستجو ، نمایش یابد. هر سایت با داشتن برند منحصر بفرد ، هویت و موجودیت خود را به موتورهای جستجو اعلام می نماید. لذا برند سازی برای هر سایت ، گام اول و اصلی در سئو سایت ها می باشد.

 

 

دومین اقدام پس از ثبت سفارش پروژه سئو سایت

سئوی محلی سایت یا Local SEO ، یکی از مهمترین شیوه های معرفی سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ می باشد. موفقیت در راه اندازی سئو محلی برای سایت ، بقدری ضروری است که ، عدم اجرای سئوی محلی ، سایر اقدامات سئو را تحت تاثیر منفی قرار می دهد. وقتی سایت شما در محدوده جغرافیایی فعالیت خود ، نتواند وجود و حضور خود را به مخاطبین محلی اعلام نماید ، این مسئله ، اولین ضعف آن سایت در رقابت محلی با رقبای خود خواهد بود. لذا ثبت مشخصات و موقعیت جغرافیایی سایت برروی نقشه های محلی نظیر Google Map ، Yellow Pages و Google Bussiness در موتورهای جستجو مثل گوگل ، تاثیر بسزایی در اطلاع رسانی و معرفی سایت خواهد داشت و از طرفی ترافیک قابل توجهی از مشتریان محلی را در دراز مدت به سمت سایت هدایت می نماید.

 

 

سومین اقدام پس از ثبت سفارش پروژه سئو سایت

گام سوم در اجرای سفارش پروژه سئو هر سایت ، مشاوره در زمینه ساخت صفحه فرود یا لندینگ پیج ( Landing Page ) های مورد نیاز سایت می باشد. صفحه لندینگ ، صفحه ای است که قرار است ، مخاطبین و بازدید کنندگان سایت را در فرایند تبلیغات سایت ، به آن صفحه از سایت هدایت نمود. لذا هر سایت باید یک یا چندین صفحه فرود یا لندینگ مناسب و جذاب و پرمحتوا برای جذب بازدیدکننده داشته باشد.

 

چهارمین اقدام پس از ثبت سفارش پروژه سئو سایت

گام چهارم در اجرای سفارش پروژه سئو هر سایت ، ساخت بک لینک ( Backlink ) های مورد نیاز سایت می باشد. اصولا بک لینک ، گرفتن لینک از سایت های دیگر برای صفحات سایت خود می باشد. این اقدام ضمن اینکه باعث کسب اعتبار برای سایت شما می شود ، باعث جذب و هدایت بازدیدکننده از سایت های دیگر به سایت شما نیز می شود. به طبع هر چه تعداد بک لینک های باکیفیت از سایت های دارای اعتبار بالاتر دریافت نمایید ، در دراز مدت ، باعث افزایش رتبه سایت شما خواهد شد. یکی از مهمترین اقدامات گروه سئو کار در فراِیند اجرای سفارش پروژه سئو ، تولید بک لینک های با قدرت و کیفیت بالا و ارزان قیمت می باشد.

 

 

خدمات سئو به بهترین نحو ممکن

 سایت گروه سئو کار ، در ابتدای همکاری با شما ، ضمن ارائه مشاوره آنلاین و تلفنی در زمینه وضع سئو سایت شما ، آماده ارائه کلیه خدمات سئو ، بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای با ارزان ترین تعرفه سئو می باشد.

 

هزینه مشاوره آنلاین و تلفنی ، مبلغ 100 هزار تومان می باشد. در این مشاوره دو مرحله ای ، ابتدا با دریافت اطلاعات اولیه در مورد سایت مورد نظر شما و طرح پرسش و پاسخ مختصر و مفید در مورد عملکرد سایت و درخواست های کارفرما ، در جلسه دوم ، گزارش وضعیت و ارائه راه کارهای موثر برای بهبود سئو و رشد سریع سایت مد نظر شما ، به تفصیل ، تشریح می شود. ضمنا ، پس از پایان مدت مشاوره سئو ، پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی آنلاین در مورد امور سئو سایت شما ، به مدت یک ماه و بصورت آنلاین ادامه خواهد داشت.

 

 

تسهیلات ویژه برای عرضه خدمات سئو 

 لازم است بدانید که این سایت با عنوان گروه سئو کار ، یک سایت کاملا سئو شده می باشد. این به مفهوم آنست که شما پشتوانه بسیار قوی از یک گروه حرفه ای و متخصص در زمینه ارائه خدمات سئو سایت ، خواهید داشت. همچنین بهتراست بدانید که این گروه در یک ائتلاف چند جانبه و در زمان بسیار کوتاه با بهره مندی از تکنیک های مختلف سئو ، در جغرافیای سئو ، ظهور کرده و اینکه شما در حال حاضر مطالب این سایت را مطالعه می کنید ، حاصل عملیات سئو انجام شده توسط گروه سئو کار آنهم در مدت زمان بسیار کوتاه هستید. لذا مجموعه سابت های گروه سئو کار ، رزومه باارزشی برای انواع خدمات سئو ارزان قیمت ما می باشد.

 

قیمت های بسیار متفاوتی برای انواع خدمات سئو سایت ها معرفی می شود. از حق مشاوره سئو ، ساعتی 800 هزار تومان گرفته تا پلان های خدمات سئو از مبلغ 1 میلیون تومان الی یکصد میلیون تومان برای خدمات سئو در سایت های عرضه خدمات سئو ، اعلام می شود.

 

از دیدگاه ما این قیمت ها ، هیچ پایه و اساس منطقی و علمی ندارند. اکثر همکاران سئو کار خدمات سئو ارزان قیمت ارائه نمی دهند ، چون با برون سپاری بخش های مختلف فرایند سئو به دیگران ، باعث اتلاف بودجه کارفرمایان می شوند. یکی از مهمترین عامل افزایش قیمت و تعرفه خدمات سئو ، ریپورتاژ های غیر اصولی می باشد. همه ریپورتاژ ها با هدف کوتاه کردن زمان سئو سایت ها انجام می شود که البته با پولی که از کارفرما دریافت می شود. ولی متاسفانه عمر این بهبود رتبه بواسطه ریپورتاژ ها بسیار کوتاه و کم اثر می باشد.

 

 

سئو کار حرفه ای با روحیه کار تیمی

 امروزه با توجه به رشد سایت ها و تجربه سئو کار ها و به اشتراک گذاری دانش سئو ، کار انفرادی در سئو ، معنی و مفهومی ندارد و یک سئو کار حرفه ای ، باید عضوی از یک گروه سئو کار بوده باشد و کلیه خدمات سئو در قالب یک گروه یا تیم سئو کار تعریف شده و اجرا شود.

 

 

خصوصیات یک سئو کار حرفه ای 

 در مرحله اول ، یک سئو کار حرفه ای، فردی خلاق ، صبور ، محقق و کنجکاو به اوضاع و احوال جغرافیای کار سئو می باشد. اخبار ، رویدادها و مقالات تخصصی و آموزشی مختلف در حوزه سئو را مطالعه و بررسی می کند . سعی در بروز نگه داشتن دانش سئو خود می نماید. شیوه های تحلیل و پردازش داده ها و اطلاعات مرتبط با سئو سایت ها را بررسی می نماید. از کلیه ابزارهای موجود در دنیای سئو ، برای پیشبرد اهداف سئو خود استفاده می کند. سئو کار حرفه ای ، هیچ وقت به دانش خود برای پیشبرد اهدافش بسنده نمی کند و همیشه سعی در کسب اطلاعات بروز در حوزه کار سئو می باشد.

 

 

خط قرمز سئوکار حرفه ای 

مهمترین پارامتر به عنوان خط قرمز یک سئو کار حرفه ای ، رقابت ناسالم در زمینه تخریب فعالیت سئو یک سایت توسط دیگر سئو کارهای رقیب می باشد.

 

ثبت سفارش پروژه سئو سایت در همه شهرها 

همانطور که میدانید ، پایگاه اصلی گروه سئو کار در استان گیلان واقع در شهر رشت می باشد. با این حال بسیاری از کسب و کار های اینترنتی در شهرهای مختلفی همچون تهران ، کرج ، قزوین ، همدان ، گرگان ، دماوند ، اردبیل ، ورامین ، ساوه ، انزلی ، لاهیجان ، تبریز ، ارومیه ، سمنان ، یزد ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، اصفهان ، بندر عباس ، قشم و کیش نیز جزء مراجعین و بازدید کنندگان این سایت هستند. لذا از آنجائیکه کلیه فرایند اجرای پروژه های سئو سایت ها ، بصورت آنلاین و از راه دور انجام می گیرد ، کلیه سفارش سئو سایت در همه شهر ها ، توسط گروه سئو کار پذیرفته می شود.

 

برچسب و کلمات کلیدی صفحه

 در این صفحه ، کلمات کلیدی و برچسب های زیر ، مورد توجه بوده است :

پروژه سئو ، سفارش پروژه سئو ، سفارش سئو ، سفارش سئو سایت ، ثبت سفارش سئو ، سفارش سئو در تهران ، سفارش سئو در رشت ، سفارش سئو از گروه سئو کار از مهمترین کلمات کلیدی بکار رفته در این صفحه می باشد. همچنین کلمات کلیدی به زبان انگلیسی زیر نیز مورد توجه بوده است :

Seo group - best seo group - best seo price - Order SEO - SEO project order - Site seo order - Seo order registration - Website seo steps - the main goals of seo - SEO work - Professional SEO Web Design - Redline SEO Services - SEO in all cities - SEO services - Professional SEO